Smider planer

Ja, jag vet att jag har att göra med min marathonträning. Men det finns ju en dag efter 30 maj också (även om just den 31 maj kanske kommer att vara synnerligen inaktiv).

Häromdagen anmälde jag mig till Kalmar MiniTri som går av stapeln 12 augusti. Det ska bli jättekul att köra igen och jag satsar på att kapa tiden från förra året med minst två minuter…

image

Sedan gäller det ju att ha något att se fram emot på hösten. Det har vi ordnat genom att ha anmält oss till Löplyx i Falkenberg 2-4 oktober. Om ni är nyfikna kan ni läsa mer om detta event här:
http://www.emringjarlmo.se

Vi får väl också se till att cykla en del i sommar, nu när maken har blivit med racer 😉

image

Så sugen att provköra att han trotsade regn och skippade cykelskorna.

1 tanke på “Smider planer

  1. jeancarm

    Åhhh det lät ju alldeles fantastiskt. Det skulle verkligen vara superkul att vara med på och 50-meters bassäng. …vilka härliga ställen och evangemang ni hittar.

    Svara

Lämna en kommentar