På fredag åker jag och maken till Falkenberg för en Löplyxhelg. Det blir en massa träning, spa, föreläsningar och naturligtvis god mat. Låter som ett perfekt upplägg enligt mig!

Jag har följt arrangörerna via instagram och man blir ju inte mindre förväntansfull när det hintas om goodie bags och annat spännande.

Jag ser verkligen fram emot en helg då jag bara kan fokusera på mig själv och maken. Det har varit full rulle senaste tiden med bland annat simtävlingar var och varannan helg. Så även denna helg men då får farmor nöjet att få följa med och titta på Edvin.

image

Förra helgen var vi i Alvesta.

I söndags nötte jag 16 km asfalt igen efter ett par veckor med kortare pass. Det är okej att springa men jag är stel i höger skinka/baksida lår/höft. Min foamroller är periodvis min bästa vän! Efter några minuters knådande så är man som en ny människa ;-). Den får nog följa med till Falkenberg, tror jag!

Lämna en kommentar